Nový web Sazky inspirovaly mobilní appky

Česká loterijní společnost Sazka spouští zbrusu nové internetové stránky Sazka.cz. Cílem nového designu je přiblížit širokému spektru zákazníků nabídku loterií a her jednoduchou a zábavnou formou.

 Web Sazky
28.1.2016 11:18   |  

Sazka se netají tím, že aby byl její web přehledný, inspirovala se obchody s mobilními aplikacemi. Interaktivní widgety informují o vylosovaných číslech, aktuálních jackpotech, dění na sociálních sítích a dalších aktivitách Sazky.

„Chtěli jsme, aby nový web Sazky získal na modernosti, přehlednosti a byl srozumitelný pro každého. Nový web by měl zákazníka vtáhnout co nejvíc do hry. Velmi jednoduchou formou se snažíme vysvětlit i mechaniku a pravidla našich her, aby si zážitek ze hry mohli dopřát i ti, kdo si u Sazky ještě nikdy nevsadili,“ vysvětluje Eva Štípková, Head of Digital Marketing Sazky.

Na novém webu má každá z loterií dostatečné místo a jasnou strukturu, včetně možnosti zkontrolovat si své sázky a výhry. Větší prostor dostávají i další informace, jako aktuální kampaně a soutěže, ale i další aktivity Sazky, např. podpora sportu u dětí. Nový web Sazky je dostupný i ve verzi pro mobilní platformy.

Za UX a grafickou podobou stojí agentura Symbio Digital, která se Sazkou dlouhodobě spolupracuje. Část UX řešení měla na starosti také agentura SinnerSchrader.


Čtěte také: V kampani Sazkamobilu létají miliony (minut)


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Francouzská automobilka PSA Group, která zahrnuje značky Peugeot a Citroën, v prvním pololetí více než zdvojnásobila čistý zisk na rekordních 1,21 miliardy eur (téměř 33 miliard… více

Mobilní web