O2 slučuje online a marketingovou komunikaci

Operátor O2 se chce více soustředit na online komunikaci, upravuje proto svoji organizační strukturu. Od září dojde ke sloučení oddělení online a marketingové komunikace. Nově vzniklý útvar bude řídit současný ředitel online Jiří Caudr.

 Nově vzniklé oddělení zaměřené na digitální aktivity povede v O2 Jiří Caudr.
20.8.2015 11:22   |  

V září vznikne v O2 sloučením týmů marketingové komunikace a online nové oddělení, které má zajistit silnější orientaci společnosti na digitální aktivity. Ředitelem nově vzniklého oddělení se stane současný šéf online Jiří Caudr.

„Marketingové kampaně, které jsme v posledních měsících realizovali, nás utvrzují v tom, že vliv online začíná v naší komunikaci hrát čím dál důležitější roli,“ vysvětluje Caudr a dodává: „Z tohoto důvodu jsme se rozhodli obě oddělení propojit a využít větších synergií, které spojení týmů přinese.“

Ondřej Křivka, který doposud působil na pozici ředitele marketingové komunikace, ze společnosti O2 po dohodě odchází. Bude se věnovat vlastním projektům v oblasti PR a audiovizuální tvorby.


Čtěte také: O2 má nového media manažera


Autor: Filip Votava, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Dušan Šrámek: Babišův celní hazard

Dušan Šrámek: Babišův celní hazard

Ministr financí Andrej Babiš chce, aby celníci mohli vyšetřovat daňové trestné činy. To dnes může jen policie. Dále by se měla Celní správě rozšířit pravomoc na prověřování… více

Mobilní web