O2 slučuje online a marketingovou komunikaci

Operátor O2 se chce více soustředit na online komunikaci, upravuje proto svoji organizační strukturu. Od září dojde ke sloučení oddělení online a marketingové komunikace. Nově vzniklý útvar bude řídit současný ředitel online Jiří Caudr.

 Nově vzniklé oddělení zaměřené na digitální aktivity povede v O2 Jiří Caudr.
20.8.2015 11:22   |  

V září vznikne v O2 sloučením týmů marketingové komunikace a online nové oddělení, které má zajistit silnější orientaci společnosti na digitální aktivity. Ředitelem nově vzniklého oddělení se stane současný šéf online Jiří Caudr.

„Marketingové kampaně, které jsme v posledních měsících realizovali, nás utvrzují v tom, že vliv online začíná v naší komunikaci hrát čím dál důležitější roli,“ vysvětluje Caudr a dodává: „Z tohoto důvodu jsme se rozhodli obě oddělení propojit a využít větších synergií, které spojení týmů přinese.“

Ondřej Křivka, který doposud působil na pozici ředitele marketingové komunikace, ze společnosti O2 po dohodě odchází. Bude se věnovat vlastním projektům v oblasti PR a audiovizuální tvorby.


Čtěte také: O2 má nového media manažera


Autor: Filip Votava, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Majitel Lidlu a Kauflandu chce investovat do řetězců 6,5 miliardy eur

Majitel Lidlu a Kauflandu chce investovat do řetězců 6,5 miliardy eur

Německá maloobchodní skupina Schwarz, která vlastní řetězce Lidl a Kaufland, plánuje investovat letos do obou řetězců zhruba 6,5 miliardy eur (175,6 miliardy korun). Společnost to… více

Komerční prezentace
Mobilní web