O2 slučuje online a marketingovou komunikaci

O2 slučuje online a marketingovou komunikaci
20. srpna 2015 • 11:22
Operátor O2 se chce více soustředit na online komunikaci, upravuje proto svoji organizační strukturu. Od září dojde ke sloučení oddělení online a marketingové komunikace. Nově vzniklý útvar bude řídit současný ředitel online Jiří Caudr.

V září vznikne v O2 sloučením týmů marketingové komunikace a online nové oddělení, které má zajistit silnější orientaci společnosti na digitální aktivity. Ředitelem nově vzniklého oddělení se stane současný šéf online Jiří Caudr.

„Marketingové kampaně, které jsme v posledních měsících realizovali, nás utvrzují v tom, že vliv online začíná v naší komunikaci hrát čím dál důležitější roli,“ vysvětluje Caudr a dodává: „Z tohoto důvodu jsme se rozhodli obě oddělení propojit a využít větších synergií, které spojení týmů přinese.“

Ondřej Křivka, který doposud působil na pozici ředitele marketingové komunikace, ze společnosti O2 po dohodě odchází. Bude se věnovat vlastním projektům v oblasti PR a audiovizuální tvorby.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!