Ogilvy spolupracuje s Receptem na bohatství

Zástupci reklamní agentury Ogilvy poradí nejlepším soutěžícím barrandovské gastronomické reality show Recept na bohatství při tvorbě marketingové strategie pro jejich produkty.

Moderátorská dvojice pořadu Recept na bohatství
31.8.2012 15:43   |  

V reality show Recept na bohatství, která odstartovala v pondělí 27. srpna, vystoupí odborníci na reklamu z agentur Ogilvy Praha a Ogilvy Istropolitana Bratislava. Dva nejlepší soutěžící z každé kategorie budou mít totiž za úkol vymyslet název produktu, vhodný obal a formu propagace pro svůj recept; svoje zkušenosti jim předají právě zástupci z Ogilvy.

Za Ogilvy Praha tak můžete během příštích sedmi pondělních večerů na obrazovkách TV Barrandov a TV Joj vidět Františka Mareše, Katku Rauschertovou, Tomáše Belka, Petra Rotha, Vlastu Touše, Luciu Pivarciovou, Josefa Stolína a Radka Kroniku.


O Receptu na bohatství a dalších pořadech věnovaných vaření se můžete dočíst zde: Pohlreich se vrací, vařit bude i Nova a Barrandov


Dalšími partnery Receptu na bohatství jsou například obchodní řetězec Kaufland a vydavatelství Ringier. Televize Barrandov nabízí v pořadu standardní reklamní prostor včetně sponzoringu pořadu a product placementu

Autor: red

Komentáře

Čtěte také

Tesco ve střední Evropě prý chtěla koupit maďarská banka, Orbán byl proti

Tesco ve střední Evropě prý chtěla koupit maďarská banka, Orbán byl proti

O údajném prodeji středoevropských aktivit zadluženého britského řetězce Tesco se po Česku a Slovensku začalo spekulovat i v maďarských médiích. Podle nich měla o akvizici silný… více

Komerční prezentace
Mobilní web