Ogilvy spolupracuje s Receptem na bohatství

Zástupci reklamní agentury Ogilvy poradí nejlepším soutěžícím barrandovské gastronomické reality show Recept na bohatství při tvorbě marketingové strategie pro jejich produkty.

Moderátorská dvojice pořadu Recept na bohatství
31.8.2012 15:43   |  

V reality show Recept na bohatství, která odstartovala v pondělí 27. srpna, vystoupí odborníci na reklamu z agentur Ogilvy Praha a Ogilvy Istropolitana Bratislava. Dva nejlepší soutěžící z každé kategorie budou mít totiž za úkol vymyslet název produktu, vhodný obal a formu propagace pro svůj recept; svoje zkušenosti jim předají právě zástupci z Ogilvy.

Za Ogilvy Praha tak můžete během příštích sedmi pondělních večerů na obrazovkách TV Barrandov a TV Joj vidět Františka Mareše, Katku Rauschertovou, Tomáše Belka, Petra Rotha, Vlastu Touše, Luciu Pivarciovou, Josefa Stolína a Radka Kroniku.


O Receptu na bohatství a dalších pořadech věnovaných vaření se můžete dočíst zde: Pohlreich se vrací, vařit bude i Nova a Barrandov


Dalšími partnery Receptu na bohatství jsou například obchodní řetězec Kaufland a vydavatelství Ringier. Televize Barrandov nabízí v pořadu standardní reklamní prostor včetně sponzoringu pořadu a product placementu

Autor článku: red

Komentáře

Čtěte také

Od roku 2015 se sníží sazba DPH u léků, knih nebo dětských plen

Od roku 2015 se sníží sazba DPH u léků, knih nebo dětských plen aktualizováno

Koaliční strany se shodly na snížení DPH na léky, knihy, dětské pleny a nenahraditelnou dětskou výživu z 15 na deset procent od začátku příštího roku. Ministerstvo financí má… více

Komerční prezentace

Další weby mladé fronty

Mobilní web