Ogilvy získalo stříbro na ADC*E Awards. Může za to vztyčená pilulka

Evropský Art Directors Club, který sídlí v Barceloně, rozdával už po dvaadvacáté ceny nejkreativnějším kampaním kontinentu. Uděleno bylo 20 zlatých a 27 stříbrných ocenění, do finále se dostalo dalších 115 prací z 606 přihlášených. Grand Prix získala milánská Saatchi & Saatchi, čeští zástupci mají stříbro a devět nominací.

 ADC*E Awards
11.6.2013 16:55   |  

Porota poskládaná z 55 kreativců z 19 evropských zemí zasedala v pátek 7. června. Na sobotní konferenci potom porotci vysvětlili, jakým způsobem hodnotili práce, které postoupily z národních soutěží. Letošní novinkou byla historicky poprvé vyhlašovaná stříbra. Grand Prix získala kampaň Integration Day milánské Saatchi & Saatchi. Běžela loni 21. března, tedy na Světový den Downova syndromu.

Podívejte se na práci, která letos získala Grand Prix. Postižení Downovým syndromem nahradili v reklamách známých značek původní herce:

Z českých zástupců si nejlépe vedla agentura Ogilvy & Mather, která získala stříbro v kategorii Packaging, nominováno bylo dalších devět tuzemských kampaní – 7 z nich pochází z dílny Young & Rubicam (Biolit a Coleman), po jednom úspěchu zaznamenaly Leagas Delaney (Dvanáctidenní kalendář pro Breast Unit Prague) a Havas Worldwide Prague (Ptačí budky pro Českou filharmonii).

Na výsledkové listině chybí kampaň NE Budějovického Budvaru a agentury Kaspen /Jung von Matt, která na Louskáčku, což je národní kolo ADC Awards, získala nejvyšší ocenění – Grand Prix. „Za neúspěchem je bohužel špatně zpracovaná prezentace, agentura se snažila ukázat, co všechno bylo součástí integrované kampaně a nakonec to nějak mezi ostatními pracemi zapadlo,“ vysvětlil Strategii předseda ADC Czech Republic Eda Kauba, který byl v Barceloně jedním z porotců v kategorii Integrated Campaigns.


Čtěte také: Titul Agentura roku obhájili Y&R Praha


Nejúspěšnější tuzemskou kampaní bylo speciální balení tablet Clavin se „vztyčenou“ pilulkou demonstrující přednosti přípravku. Limitovaná série pouhých 500 balení byla distribuována v nočních klubech. Kampaň přinesla Ogilvy & Mather už několik významných ocenění. Stříbru z ADC*E Awards předcházelo zlato na Clio Awards a na New York Festivals a nominace na D&AD. Aktuálně je kampaň na shortlistu Českého direktu.

Autor: br

Komentáře

Čtěte také

Chovanec žádá miliardy na zvýšení bezpečnosti. Máte rezervy, reagoval Babiš

Chovanec žádá miliardy na zvýšení bezpečnosti. Máte rezervy, reagoval Babiš

Ministr vnitra Milan Chovanec (ČSSD) požaduje tři miliardy korun navíc na navýšení počtu policistů a boj proti terorismu. ČSSD považuje bezpečnost za prioritu při sestavování… více

Mobilní web