Palubní magazín ČSA redesignuje a mění vydavatele

Od července 2016 se časopis Českých aerolinií představí v jiném formátu, modernějším designu a se zcela novým názvem: fly OK. Palubní magazín bude nově na klíč připravovat mediální dům C.O.T. media, který zvítězil v poptávkovém řízení na jeho novou podobu.

ČSA
17.3.2016 10:55   |  

Odklonění od lifestyle podoby ke korporátnímu formátu, změna designu, názvu a zejména obsahu je vyústěním dotazníkového šetření probíhajícího začátkem roku 2015 mezi klienty a cestujícími Českých aerolinií. Palubní časopis se nově více zaměří na produktové novinky ČSA, které bude představovat jasnou a srozumitelnou formou.

Bude také přinášet přehledné a užitečné informace o dění v letecké společnosti, představovat destinace vhodné k navštívení, přidá cestovatelské tipy a upozorní na plánované změny, kampaně, spolupráce a partnerství. Nabídne tedy svým cestujícím a čtenářům obsah, který je skutečně zajímá.

Nová podoba časopisu

„Změna našeho palubního časopisu odráží celkovou proměnu a restrukturalizací Českých aerolinií a souvisí s naší novou marketingovou strategií. Nemáme ambici dělat výpravný lifestylový titul a konkurovat titulům, které jsou běžně k dostání na našem trhu a cestující je buď na palubě dostane, nebo si je může kdykoliv jednoduše koupit. V našem palubním magazínu se chceme více zaměřit na samotnou podstatu našeho byznysu, a to cestování v širším měřítku. Od jeho nové podoby proto očekáváme, že dá cestujícím a čtenářům komplexní obrázek o Českých aeroliniích a k tomu přidá zajímavé reportáže a tipy na cestování,“ uvedl Ján Tóth, ředitel Českých aerolinií pro obchod a marketing.

Ve výběrovém řízení slavil úspěch mediální dům C.O.T. media, který má zkušenost jak s vydáváním korporátních titulů, tak palubních časopisů i lifestyle magazínů.

Osmašedesátistránkový magazín fly OK bude nově vycházet čtyřikrát do roka v české, anglické a ruské jazykové mutaci. S prvními výtisky se mohou cestující a čtenáři seznámit již od letošního července, a to nejen na palubách letadel Českých aerolinií.


Čtěte také: ČSA odstartovaly předvánoční kampaň


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Skupina ČEZ prodává sídliště v Praze-Písnici i s nájemníky

Skupina ČEZ prodává sídliště v Praze-Písnici i s nájemníky

Energetická skupina ČEZ se zbavuje realitního dědictví, které na státní podnik přešlo ještě z dob socialismu. Aktuálně nabízí k prodeji soubor panelových domů v Praze 4 poblíž… více

Komerční prezentace
Mobilní web