Palubní magazín ČSA redesignuje a mění vydavatele

Od července 2016 se časopis Českých aerolinií představí v jiném formátu, modernějším designu a se zcela novým názvem: fly OK. Palubní magazín bude nově na klíč připravovat mediální dům C.O.T. media, který zvítězil v poptávkovém řízení na jeho novou podobu.

ČSA
17.3.2016 10:55   |  

Odklonění od lifestyle podoby ke korporátnímu formátu, změna designu, názvu a zejména obsahu je vyústěním dotazníkového šetření probíhajícího začátkem roku 2015 mezi klienty a cestujícími Českých aerolinií. Palubní časopis se nově více zaměří na produktové novinky ČSA, které bude představovat jasnou a srozumitelnou formou.

Bude také přinášet přehledné a užitečné informace o dění v letecké společnosti, představovat destinace vhodné k navštívení, přidá cestovatelské tipy a upozorní na plánované změny, kampaně, spolupráce a partnerství. Nabídne tedy svým cestujícím a čtenářům obsah, který je skutečně zajímá.

Nová podoba časopisu

„Změna našeho palubního časopisu odráží celkovou proměnu a restrukturalizací Českých aerolinií a souvisí s naší novou marketingovou strategií. Nemáme ambici dělat výpravný lifestylový titul a konkurovat titulům, které jsou běžně k dostání na našem trhu a cestující je buď na palubě dostane, nebo si je může kdykoliv jednoduše koupit. V našem palubním magazínu se chceme více zaměřit na samotnou podstatu našeho byznysu, a to cestování v širším měřítku. Od jeho nové podoby proto očekáváme, že dá cestujícím a čtenářům komplexní obrázek o Českých aeroliniích a k tomu přidá zajímavé reportáže a tipy na cestování,“ uvedl Ján Tóth, ředitel Českých aerolinií pro obchod a marketing.

Ve výběrovém řízení slavil úspěch mediální dům C.O.T. media, který má zkušenost jak s vydáváním korporátních titulů, tak palubních časopisů i lifestyle magazínů.

Osmašedesátistránkový magazín fly OK bude nově vycházet čtyřikrát do roka v české, anglické a ruské jazykové mutaci. S prvními výtisky se mohou cestující a čtenáři seznámit již od letošního července, a to nejen na palubách letadel Českých aerolinií.


Čtěte také: ČSA odstartovaly předvánoční kampaň


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Další rána ruskému rozpočtu? Kremlu začíná vadit příliš silný rubl

Další rána ruskému rozpočtu? Kremlu začíná vadit příliš silný rubl

Ruská měna od začátku roku posílila vůči dolaru o 15 procent a Moskvě kvůli tomu přibývají starosti. Podle ekonomického poradce prezidenta Vladimira Putina tento vývoj může snížit… více

Mobilní web