Palubní magazín ČSA redesignuje a mění vydavatele | E15.cz

Palubní magazín ČSA redesignuje a mění vydavatele

Palubní magazín ČSA redesignuje a mění vydavatele
17. března 2016 • 10:55
Od července 2016 se časopis Českých aerolinií představí v jiném formátu, modernějším designu a se zcela novým názvem: fly OK. Palubní magazín bude nově na klíč připravovat mediální dům C.O.T. media, který zvítězil v poptávkovém řízení na jeho novou podobu.

Odklonění od lifestyle podoby ke korporátnímu formátu, změna designu, názvu a zejména obsahu je vyústěním dotazníkového šetření probíhajícího začátkem roku 2015 mezi klienty a cestujícími Českých aerolinií. Palubní časopis se nově více zaměří na produktové novinky ČSA, které bude představovat jasnou a srozumitelnou formou.

Bude také přinášet přehledné a užitečné informace o dění v letecké společnosti, představovat destinace vhodné k navštívení, přidá cestovatelské tipy a upozorní na plánované změny, kampaně, spolupráce a partnerství. Nabídne tedy svým cestujícím a čtenářům obsah, který je skutečně zajímá.

Nova podoba paulbního magazínu ČSA fly OKNova podoba paulbního magazínu ČSA fly OKAutor: ČSA
Nová podoba časopisu

„Změna našeho palubního časopisu odráží celkovou proměnu a restrukturalizací Českých aerolinií a souvisí s naší novou marketingovou strategií. Nemáme ambici dělat výpravný lifestylový titul a konkurovat titulům, které jsou běžně k dostání na našem trhu a cestující je buď na palubě dostane, nebo si je může kdykoliv jednoduše koupit. V našem palubním magazínu se chceme více zaměřit na samotnou podstatu našeho byznysu, a to cestování v širším měřítku. Od jeho nové podoby proto očekáváme, že dá cestujícím a čtenářům komplexní obrázek o Českých aeroliniích a k tomu přidá zajímavé reportáže a tipy na cestování,“ uvedl Ján Tóth, ředitel Českých aerolinií pro obchod a marketing.

Ve výběrovém řízení slavil úspěch mediální dům C.O.T. media, který má zkušenost jak s vydáváním korporátních titulů, tak palubních časopisů i lifestyle magazínů.

Osmašedesátistránkový magazín fly OK bude nově vycházet čtyřikrát do roka v české, anglické a ruské jazykové mutaci. S prvními výtisky se mohou cestující a čtenáři seznámit již od letošního července, a to nejen na palubách letadel Českých aerolinií.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou