Prima zaštítí marketingové aktivity pod vlastní značkou Solootions

Pod obchodní značkou Solootions zastřeší skupina Prima svoje marketingové a PR aktivity. S novou značkou startují také nové marketingové projekty včetně zmrzlinového brandu.

 Solootions
19.2.2016 10:56   |  

Prima v rámci značky Solootions rozvíjí pro děti nový brand Primáček, pro milovníky běhu je v plánu závod Love Run, pro mládež zase festival s youtubery.

Primáček souvisí s ranním pásmem pro děti vysílaným na hlavním kanále televize Prima. Pod touto značkou vznikla rodina šesti nových postaviček (Primáček, Maruška, Oskar, Hrkol, Drdola a Digoun), z nichž každá má typický charakter. Prvním plánovaným počinem je nový dětský časopis Primáček, který vzniká ve spolupráci s nakladatelstvím Egmont a na stáncích se objeví na počátku března.

Oblíbené hrdiny najdou děti i v mrazácích. Solootions totiž na český a slovenský trh uvádí novou řadu Primáčkových zmrzlin. „Pro letošní sezónu jsme s partnerskou společností Pinko připravili tři příchuti zmrzlin Primáček. Celkem je nabídneme v šesti obalových designech,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je za agenturu Solootions zodpovědný.

Primáček: televizní zmrzlina

Prvními klienty servisovanými pod značkou Solootions jsou společnosti Viacom International Media Networks, pro kterou zajišťuje nákup a plánování médií pro propagaci značky Prima Comedy Central, a Pražské Benátky, které provozují vyhlídkové plavby v Praze a pro něž Solootions zajišťuje PR aktivity.

„Neustálý rozvoj naší marketingové a PR činnosti nás přivedl k myšlence vzniku nové obchodní značky Solootions, pod kterou můžeme klientům nabízet komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce. Naší výhodou na trhu je, že dokážeme těžit ze zázemí silné mediální skupiny. Máme úzkou vazbu na média vlastněná v rámci skupiny Prima, ale zároveň se výborně orientujeme na celém mediálním trhu a jsme schopni nabízet unikátní komunikační řešení,“ vysvětluje Pýcha.

Dalšími oblastmi, na které by se značka Solootions měla orientovat, je vydávání časopisů, knih, pořádání festivalů, merchandising, ale i další sportovně kulturní akce včetně odborných konferencí.


Čtěte také: Spolumajitel Primy měl rekordní tržby, zisk ale klesl o tři čtvrtiny


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Skanska na východě Slovenska postaví 14 km dálnice za 5,3 miliardy korun

Skanska na východě Slovenska postaví 14 km dálnice za 5,3 miliardy korun

Stavební společnost Skanska Česká republika a Slovensko postaví 14,4 kilometru dlouhý úsek dálnice D1 na východním Slovensku poblíž Košic. Hodnota stavby je 5,3 miliardy korun.… více

Mobilní web