„R“ nahrazuje Nike aneb Český rozhlas uvádí nové logo | E15.cz

„R“ nahrazuje Nike aneb Český rozhlas uvádí nové logo

„R“ nahrazuje Nike aneb Český rozhlas uvádí nové logo
27. února 2013 • 14:52
Český rozhlas mění po sedmnácti letech svoji korporátní identitu. Nové logo bylo oficiálně představeno 27. února těsně po poledni.

Logo z dílny studia Marvil postupně nahradí dosavadní grafiku, která vznikla v agentuře Men On The Moon a kterou Český rozhlas používá od roku 1996. „Tomuhle logu jsme říkali Nike, ale mně osobně se víc líbí Adidas,“ zahájil tiskovou konferenci generální ředitel Českého rozhlasu Peter Duhan. Podle něj bude hlavním přínosem korporátní identity sjednocení všech programových aktivit Českého rozhlasu.

Součástí prezentace nové korporátní identity Českého rozhlasu bylo i představění logotypů jednotlivých stanicSoučástí prezentace nové korporátní identity Českého rozhlasu bylo i představění logotypů jednotlivých stanicAutor:

Novému logotypu dominuje velké písmeno „R“ jako rozhlas, rádio, Radiožurnál, regionální vysílání. Základní korporátní barvou byla zvolena tmavě modrá, s tím, že jednotlivé stanice se budou barevně odlišovat. „Cílem bylo vytvořit silnou značku, která se stane vizuálním synonymem Českého rozhlasu. Formálně jednoduché, téměř až abstraktní ztvárnění značky zaručuje její univerzální aplikovatelnost v různých velkostech a barevných provedeních a současně jí dodává poměrně unikátní a lehce zapamatovatelný výraz,“ vysvětluje šéf Studia Marvil Pavel Zelenka.

Podívejte se na představení nové korporátní identity Českého rozhlasu:

Studio Marvil je vítězem veřejné zakázky na vytvoření nové korporátní identity rozhlasu. Český rozhlas vyhlásil tendr s původním úmyslem utratit 2,5 milionu korun. Vítězná agentura ve finále předpokládaný objem zakázky snížila na 2,2 milionu korun. Implementace nového loga bude podle odhadů ředitele Odboru komunikace a vnějších vztahů Českého rozhlasu Jakuba Čížka stát zhruba pět milionů korun a potrvá nejméně rok.

První reklamní kampaň, ve které se nová identita objeví, odstartuje podle informací Jakuba Čížka v druhé polovině března. Jejím cílem bude uvedení nové stanice Český rozhlas Plus a vizuály se objeví v tisku, onlinu a pravděpodobně i v OOH.

Autor: br
 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou