Red Media obhájila mattonku a spol.

Mediální výkonnostní agentura Red Media bude i v roce 2016 zajišťovat nákup a plánování online médií pro Karlovarské minerální vody (KMV). Na starost bude mít mediální strategii pro kompletní portfolio KMV, kam patří značky Mattoni, Magnesia, Aquila nebo Granini.

Reklama Mattoni
1.3.2016 10:53   |  

Red Media s Karlovarskými minerálními vodami spolupracuje od roku 2014 a pravidelně s nimi zkouší různé inovativní reklamní formáty. V loňském roce tak KMV například poprvé vyzkoušely nákup přes RTB a mezi prvními na českém trhu otestovaly technologii TVTY pro synchronizaci online a televizní reklamy.

„Letos chceme posílit kampaně, které se nám v loňském roce osvědčily, a nově ve větší míře rozjet programmatic buying. I nadále budeme využívat fungující rich media formáty a důležitou součástí našeho mediamixu zůstávají i velice efektivní videoreklamy,“ naznačuje plány pro letošní rok Pavel Harák, manažer pro online marketing Karlovarských minerálních vod.


Čtěte také: Agentura Spoko se stává součástí Kindred Group


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Elektromobilem přes Evropu. Evropská komise chce více nabíjecích stanic

Elektromobilem přes Evropu. Evropská komise chce více nabíjecích stanic

Evropská komise chce snížit emise oxidu uhličitého, pomoci tomu má větší prodej elektromobilů. Zákazníky má přesvědčit o jejich nákupu větší počet nabíjecích stanic. více

Mobilní web