Red Media obhájila mattonku a spol.

Mediální výkonnostní agentura Red Media bude i v roce 2016 zajišťovat nákup a plánování online médií pro Karlovarské minerální vody (KMV). Na starost bude mít mediální strategii pro kompletní portfolio KMV, kam patří značky Mattoni, Magnesia, Aquila nebo Granini.

Reklama Mattoni
1.3.2016 10:53   |  

Red Media s Karlovarskými minerálními vodami spolupracuje od roku 2014 a pravidelně s nimi zkouší různé inovativní reklamní formáty. V loňském roce tak KMV například poprvé vyzkoušely nákup přes RTB a mezi prvními na českém trhu otestovaly technologii TVTY pro synchronizaci online a televizní reklamy.

„Letos chceme posílit kampaně, které se nám v loňském roce osvědčily, a nově ve větší míře rozjet programmatic buying. I nadále budeme využívat fungující rich media formáty a důležitou součástí našeho mediamixu zůstávají i velice efektivní videoreklamy,“ naznačuje plány pro letošní rok Pavel Harák, manažer pro online marketing Karlovarských minerálních vod.


Čtěte také: Agentura Spoko se stává součástí Kindred Group


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Babiš, Chovanec a Němeček nechodí na interpelace. Zkrátí se debaty?

Babiš, Chovanec a Němeček nechodí na interpelace. Zkrátí se debaty?

Původní návrh ANO na pevné lhůty projednávání zákonů a zkrácení interpelací ve sněmovně podporuje stále více poslanců. Části opozice ale vadí Babišův přístup. více

Komerční prezentace
Mobilní web