Red Media obhájila mattonku a spol.

Mediální výkonnostní agentura Red Media bude i v roce 2016 zajišťovat nákup a plánování online médií pro Karlovarské minerální vody (KMV). Na starost bude mít mediální strategii pro kompletní portfolio KMV, kam patří značky Mattoni, Magnesia, Aquila nebo Granini.

Reklama Mattoni
1.3.2016 10:53   |  

Red Media s Karlovarskými minerálními vodami spolupracuje od roku 2014 a pravidelně s nimi zkouší různé inovativní reklamní formáty. V loňském roce tak KMV například poprvé vyzkoušely nákup přes RTB a mezi prvními na českém trhu otestovaly technologii TVTY pro synchronizaci online a televizní reklamy.

„Letos chceme posílit kampaně, které se nám v loňském roce osvědčily, a nově ve větší míře rozjet programmatic buying. I nadále budeme využívat fungující rich media formáty a důležitou součástí našeho mediamixu zůstávají i velice efektivní videoreklamy,“ naznačuje plány pro letošní rok Pavel Harák, manažer pro online marketing Karlovarských minerálních vod.


Čtěte také: Agentura Spoko se stává součástí Kindred Group


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Porošenko se při cestě na Donbas dostal do přestřelky

Porošenko se při cestě na Donbas dostal do přestřelky

Ukrajinský prezident Petro Porošenko se během inspekce po armádních postech v Donbasu dostal pod palbu separatistů. V Potvrdil to mluvčí protipovstalecké operace Andrij Lysenko. K… více

Komerční prezentace
Mobilní web