Reklamní soutěž Metro Zlatá pecka 2013 zná vítěze, výrazně uspěly slovenské agentury

Porotu soutěže Metro Zlatá pecka 2013 letos zaujaly vtipné a kreativní spoty slovenských společností (Istropolitana Advertising , Made by Vaculik, Mayer/McCann-Erickson, Muw /Saatchi & Saatchi, Core 4, Respect APP). Nejvíce nominací pak získaly agentury Lion communications, divize Saatchi&Saatchi, Havas Worldwide, Comtech Group a Vccp.

 Metro Zlatá pecka 2013
28.2.2014 12:32   |  

V 19. ročníku bylo do soutěže přihlášeno 113 reklamních kampaní od 31 českých a 10 slovenských reklamních společností. Všechny práce posoudily hned tři poroty: jury specializované na webové a multimediální kampaně předsedal Tomáš Jindříšek (Dark Side) a porotu product placement vedl Štěpán Wolde (Media One, TV Óčko). Hlavní porota, která rozhodla o výběru 35 kampaní na shortlist a ocenila vítěze, měla za čestného předsedu Jiřího Suchého.

Letošní ročník opět potvrdil velký zájem soutěžitelů o kategorii „Product Placement“. TV Nova, Česká televize, FTV Prima a TV Barrandov přihlásili 15 prací. Multimediálních kampaní soutěžilo celkem 30, z toho osm prací bylo nominováno a 5 získalo Zlatou pecku. Na Slovensko putovaly hned 3 Zlaté pecky.

Prezident pořádající Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Pavel Brabec při vyhlašování zároveň oznámil, že Pecka se v příštích letech dohodla na titulárním partnerství s FTV Prima a názvu Prima Zlatá Pecka. Organizátoři zároveň vyhlašují novou kategorii „Nejlepší herec / herečka v reklamě“, na které spolupracuje s Hereckou asociací a dalšími partnery.

Vítězové:

TV spot - Young & Rubicam - Ballet - Národní divadlo

TV spot - Made by Vaculik - Převléknout se nestačí - Dobrý anděl - Dobrý anděl

TV spot - Lion communications, divize Saatchi & Saatchi - Když slova nestačí - Kofola

TV spot - Lion communications, divize Saatchi & Saatchi - Skokani po sezóně - T-Mobile

TV spot - Core 4 - 2 milióny ĺudí chcú vedie´t viac - Petitpress

TV spot - Havas Worldwide - Kulka - Český helsinský výbor

TV spot - Comtech - Sponzorské vzkazy k pořadu StarDance - Vinařský fond

TV spot - Respect APP - Vrbovskeho Piscany - Gorila.sk

Rozhlasový spot - Lion communications, divize Saatchi & Saatchi - Jenom like nestačí - Transparency International

Product placement - Česká televize - Herbář, Apotheke - Mediate

Product placement - FTV Prima - PP Tiger - Maspex

Product placement - CET 21 - Mentos v Heleně - Perfetti Van Melle Czech Republic

Internetové reklamní formáty - Muw/ Saatchi & Saatchi - Legenda - Ryba Košice

Internetové reklamní formáty - Havas Worldwide - IQ Test - Amnesty International

Reklamní tisk - Guideline - Termovize - IP Polná

Jiné - Mayer/McCann Erickson - BohatšieSlovensko/PR - Iness

Jiné - Comtech - Hrdina - Kino spot - Klub přátel člověka v tísni

Jiné - Vccp - Brakuvzdorné kino - Kino Aero

Jiné - Vccp - Dvořákova Praha - Akademie klasické hudby

Jiné - Istropolitana Advertising - Tu a teraz - Magna Deti v núdzi


Čtěte také:

Saatchi & Saatchi má nejvíc míst na shortlistu Pecky

Metro Zlatá pecka 2012: Saatchi & Saatchi pětkrát na pódiu


Autor: rap

Komentáře

Čtěte také

ANO: Koaliční smlouvu jsme neporušili, vznik kuřáren je absurdní

ANO: Koaliční smlouvu jsme neporušili, vznik kuřáren je absurdní aktualizováno

Hnutí ANO neporušilo koaliční smlouvu, když při dnešním hlasováním ve Sněmovně nepodpořilo protikuřácký zákon. Uvedli to šéf ANO Andrej Babiš i místopředseda hnutí Jaroslav… více

Komerční prezentace
Mobilní web