Seminář o tendrech pro reklamní agentury v režii AKA

Asociace komunikačních agentur připravila v rámci iniciativy Metodika ZVZ, která pomáhá zadavatelům lépe připravovat výběrové řízení na služby v oblasti komunikace, seminář určený speciálně reklamním agenturám. Proběhne 30. listopadu.

Výběrová řízení nejsou nic snadného
23.11.2015 9:21   |  

Asociace komunikačních agentur (AKA) pořádá vzdělávací program určený pro uchazeče o veřejné zakázky v oblasti komunikace a marketingu. Provede jím poradenská společnost Otidea, která se spolupodílela na přípravě manuálu AKA „Průvodce veřejnou zakázkou na služby v oblasti komunikace“. Absolvent vzdělávacího programu získá veškeré potřebné znalosti pro přípravu nabídky do veřejné zakázky v oblasti komunikace a marketingu a obdrží certifikát „Certifikovaný expert na tvorbu nabídek ve veřejných zakázkách“.

„Výběrová řízení podle Zákona o veřejných zakázkách jsou poměrně složitou a specifickou disciplínou, takže pokud si agentury nejsou při jejich přípravě a zpracování dostatečně jisté, těžkou mohou uspět. Proto AKA prostřednictvím společnosti Otidea připravila tento seminář, určený primárně agenturám, pro které jsou tendry stále, řekněme tenkým ledem. Díky semináři se naučí, jak a proč v tendru postupovat, na co si dát pozor a kde si stát na svém,“ řekl Michal Charvát, výkonný ředitel AKA.

Náplní celodenního semináře budou mimo jiné témata jak číst v zadávací dokumentaci, oprávněné požadavky zadavatele, žádost o dodatečné informace a jak upozornit zadavatele na chyby, na co nezapomenout při podání nabídky, co se děje s nabídkou po jejím podání (postup komise), odpověď na žádost o vysvětlení nejasnosti, rozhodnutí o výběru, obrana a další. První termín semináře je 30. listopadu 2015.

„Ve světě, kde zakázky státní správy představují v souhrnu zdaleka největšího zadavatele na trhu, by měl být v každé agentuře alespoň jeden člověk, který ví, jak v případě veřejného tendru postupovat, jak ho vést a administrovat. Certifikované školení nás k tomuto stavu může přiblížit. Certifikace navíc může agenturám časem přinést i reálnou výhodu z pohledu kvalifikačních kritérií veřejných tendrů,“ dodal Charvát.


Čtěte také: Jaké je vzdělávání v reklamkách? Napoví výzkum AKA


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Francie chce zastavit jednání o TTIP. Dohoda nemá naši podporu, vzkazuje

Francie chce zastavit jednání o TTIP. Dohoda nemá naši podporu, vzkazuje

Francouzská vláda v září požádá Evropskou komisi, aby zastavila jednání o rozsáhlé dohodě o volném obchodu mezi Evropskou unii a Spojenými státy. Rozhovory, které jsou prý až… více

Mobilní web