Seminář o tendrech pro reklamní agentury v režii AKA

Asociace komunikačních agentur připravila v rámci iniciativy Metodika ZVZ, která pomáhá zadavatelům lépe připravovat výběrové řízení na služby v oblasti komunikace, seminář určený speciálně reklamním agenturám. Proběhne 30. listopadu.

Výběrová řízení nejsou nic snadného
23.11.2015 9:21   |  

Asociace komunikačních agentur (AKA) pořádá vzdělávací program určený pro uchazeče o veřejné zakázky v oblasti komunikace a marketingu. Provede jím poradenská společnost Otidea, která se spolupodílela na přípravě manuálu AKA „Průvodce veřejnou zakázkou na služby v oblasti komunikace“. Absolvent vzdělávacího programu získá veškeré potřebné znalosti pro přípravu nabídky do veřejné zakázky v oblasti komunikace a marketingu a obdrží certifikát „Certifikovaný expert na tvorbu nabídek ve veřejných zakázkách“.

„Výběrová řízení podle Zákona o veřejných zakázkách jsou poměrně složitou a specifickou disciplínou, takže pokud si agentury nejsou při jejich přípravě a zpracování dostatečně jisté, těžkou mohou uspět. Proto AKA prostřednictvím společnosti Otidea připravila tento seminář, určený primárně agenturám, pro které jsou tendry stále, řekněme tenkým ledem. Díky semináři se naučí, jak a proč v tendru postupovat, na co si dát pozor a kde si stát na svém,“ řekl Michal Charvát, výkonný ředitel AKA.

Náplní celodenního semináře budou mimo jiné témata jak číst v zadávací dokumentaci, oprávněné požadavky zadavatele, žádost o dodatečné informace a jak upozornit zadavatele na chyby, na co nezapomenout při podání nabídky, co se děje s nabídkou po jejím podání (postup komise), odpověď na žádost o vysvětlení nejasnosti, rozhodnutí o výběru, obrana a další. První termín semináře je 30. listopadu 2015.

„Ve světě, kde zakázky státní správy představují v souhrnu zdaleka největšího zadavatele na trhu, by měl být v každé agentuře alespoň jeden člověk, který ví, jak v případě veřejného tendru postupovat, jak ho vést a administrovat. Certifikované školení nás k tomuto stavu může přiblížit. Certifikace navíc může agenturám časem přinést i reálnou výhodu z pohledu kvalifikačních kritérií veřejných tendrů,“ dodal Charvát.


Čtěte také: Jaké je vzdělávání v reklamkách? Napoví výzkum AKA


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Shell omezil investice do fotovoltaiky. Musí prý zjistit, jak na ní vydělat

Shell omezil investice do fotovoltaiky. Musí prý zjistit, jak na ní vydělat

Ropná společnost Royal Dutch Shell omezí investice do solární energetiky, dokud nebude dostatečně zisková. Prohlásil to generální ředitel Ben van Beurden. Na jednání s akcionáři… více

Komerční prezentace
Mobilní web