Strategické projekty Slevomatu řídí Peter Varga

Nejnovější posilou managementu slevového portálu Slevomat je Peter Varga, který nastoupil na pozici ředitele strategických projektů. Jeho úkolem je exekutivně posílit management a pomoci se strategickými projekty, jež jsou spojeny s upevňováním pozice Slevomatu na trhu slevových serverů.

 Peter Varga, Slevomat
22.5.2012 10:44   |  

Peter Varga je absolventem bratislavské Univerzity Komenského, kde vystudoval obor Finanční management. V internetovém prostředí se pohybuje od roku 2009, kdy nastoupil do společnosti Google, kde se podílel na přípravě marketingové strategie pro vstup Googlu do segmentu malých a středních firem.


Čtěte také: Tomáš Čupr: Lidé k nám chodí za reklamou


Po pěti měsících se stal součástí obchodního týmu, kde pomáhal největším českým klientů v růstu jejich byznysu. Výrazně také přispěl k uvedení reklamy v síti YouTube na český trh. V srpnu 2011 přestoupil do rychle rostoucího českého projektu mapující sociální sítě Socialbakers na pozici ředitele pro mezinárodní prodej.

Autor: red

Komentáře

Čtěte také

Reportáž: Brdy znovuobjevené. Vojenský prostor se po 90 letech otevřel

Reportáž: Brdy znovuobjevené. Vojenský prostor se po 90 letech otevřel Fotogalerie

Dlouho to tady patřilo jen vojákům. Likvidovali vesnice, brázdili lesy těžkou technikou, vzduchem svištěly rakety. Pak se zelená plocha velká 260 km2 pomalu začala otevírat lidem… více

Komerční prezentace
Mobilní web