T-Mobile odstartoval fotbalovou soutěž

T-Mobile spustil soutěž o zájezd na kvalifikační utkání české reprezentace do Nizozemí. O kreativní zpracování hry se postarala agentura Made by Vaculik.

Hlava nehlava
21.9.2015 9:38   |  

Společnost T-Mobile pro své zákazníky spustila online hru Hlava nehlava, jejíž hlavní výhrou je zájezd na kvalifikační utkání českých fotbalistů proti Nizozemí, které se uskuteční 13. října v Amsterdamu. Jiné výhry čekají na dalších čtyřicet soutěžících. Soutěž probíhá na speciální microsite Hlavanehlava.cz a je určena zákazníkům T-Mobilu. jejich úkolem je co nejdéle balancovat s míčem na hlavě zobrazeného fotbalisty, a to pomocí kurzoru nebo dotykového ovládání na tabletech či telefonech.

Kreativního zpracování hry, stejně jako přípravy facebookových postů a bannerů se ujalo digitální oddělení reklamní agentury Made by Vaculik.

„Příprava této fotbalové aplikace byla pro celý náš digitální tým velkou výzvou a v rámci testování soutěže jsme se na několik dní proměnili v jedno fotbalové hřiště. Tato online hra je pro nás jedním z dalších výstupů v rámci pokračování naší dlouholeté spolupráce se společností T-Mobile v oblasti reklamy a marketingu,“ říká Beata Streicherová, výkonná ředitelka pražské pobočky agentury.


Čtěte také: Ivan Trojan v nové kampani T-Mobilu uspává


Autor: Filip Votava, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Bombardier vyzývá Airbus a Boeing, výsledek rozhodne o jeho budoucnosti

Bombardier vyzývá Airbus a Boeing, výsledek rozhodne o jeho budoucnosti Fotogalerie

Po mnohaletém vývoji, který jej málem přivedl ke krachu, může kanadský Bombardier konečně zahájit svůj útok na giganty leteckého průmyslu Airbus a Boeing. Firma předala aerolinkám… více

Komerční prezentace
Mobilní web