TL5 vyhrála Dobrou vodu

Karlovarské minerální vody nově svěřily správu sociálních sítí značek Mattoni a Dobrá voda pražské agentuře TL5.

 Mattoni ještě stále je
2.3.2016 11:52   |  

TL5 získává do svého portfolio dalšího klienta. Od letošního roku připravuje pro značku Mattoni obsah pro Facebook, Instagram či Snapchat.

„Chceme výrazněji odlišit komunikaci na jednotlivých sociálních sítích. Budeme každý kanál značky plnit obsahem, který na ni přirozeně patří, na každém budeme ukazovat jiné situace a jiný produkt,“ říká Tomáš Votruba z TL5. „Na Facebooku chceme komunikovat Mattoni jako nedílnou součást aktivního životního stylu, Instagram patří prémiovému obsahu z oblasti gastro, který připravujeme s předními food fotografy v zemi.“

Vedle Mattoni získala TL5 do správy i sociální sítě značky Dobrá voda.

TL5 je digitální kreativní agentura, která se dosud specializovala na obsah pro sociální sítě a letos chce dělat také více kreativních digitálních kampaní. Pracuje například pro Milku (pro tu připravila letos středoevropskou valentýnskou kampaň), Jägermeister, Hamé, Jacobs, Geis nebo Vodafone.


Čtěte také: Středoevropská kampaň Milky startuje z Prahy


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

David Marek: Řecko a čtyřicet let trpělivosti

David Marek: Řecko a čtyřicet let trpělivosti

Asi by to nebylo normální léto v eurozóně, kdyby se nemusela řešit finanční situace v Řecku. Loňské prázdniny začaly velkolepým dramatem, kdy to už už vypadalo na odchod Řeků z… více

Komerční prezentace
Mobilní web