Twitter rozšířil svou síť pro prodej reklamy i do Česka

Americká internetová společnost Twitter rozšířila svou síť pro prodej reklamy do dalších 12 evropských zemí, včetně České republiky. Uvedl to dnes šéf přímého prodeje Twitteru v Evropě Ali Jafari. Inzerenti z těchto zemí tak podle listu Financial Times (FT) budou moci poprvé nakupovat reklamu na Twitteru přímo od jeho místních obchodních týmů.

 Twitter (ilustrační foto)
26.8.2014 13:29   |  

Reklamní platforma Twitter Ads se rozšířila do České republiky, Rakouska, Bosny a Hercegoviny, Bulharska, Chorvatska, Makedonie, Rumunska, Srbska, Slovinska, Švýcarska, Portugalska a na Ukrajinu. Tento krok má podnikům v uvedených zemích zpřístupnit reklamní produkty Twitteru, například placené reklamní zprávy.

Twitter je bezplatnou službou, jejímž prostřednictvím si uživatelé mohou sdělovat krátké vzkazy v délce do 140 znaků. Služba měla na konci loňského roku podle FT asi 241 milionů uživatelů.

Twitter zahájil provoz v roce 2006 a loni se svými akciemi vstoupil na newyorskou burzu NYSE. Firma zatím nikdy nevykázala zisk, v posledních letech však zaznamenala silný růst tržeb, které pocházejí hlavně z reklamy.


Čtěte také:

http://strategie.e15.cz/zpravy/barron-s-twitter-je-i-pres-propad-na-polovinu-stale-nadhodnoceny-1082391

Twitter jako televize: měření už začalo


Autor: čtk

Komentáře

Čtěte také

Obchodní dohoda TTIP asi nebude, jednání podle Gabriela zkrachovala

Obchodní dohoda TTIP asi nebude, jednání podle Gabriela zkrachovala aktualizováno

Jednání o volném obchodu mezi Evropskou unií a Spojenými státy v podstatě zkrachovala. Televizi ZDF to řekl německý vicekancléř a ministr hospodářství Sigmar Gabriel. Plánovaná… více

Mobilní web