Twitter rozšířil svou síť pro prodej reklamy i do Česka

Twitter rozšířil svou síť pro prodej reklamy i do Česka
26. srpna 2014 • 13:29
Americká internetová společnost Twitter rozšířila svou síť pro prodej reklamy do dalších 12 evropských zemí, včetně České republiky. Uvedl to dnes šéf přímého prodeje Twitteru v Evropě Ali Jafari. Inzerenti z těchto zemí tak podle listu Financial Times (FT) budou moci poprvé nakupovat reklamu na Twitteru přímo od jeho místních obchodních týmů.

Reklamní platforma Twitter Ads se rozšířila do České republiky, Rakouska, Bosny a Hercegoviny, Bulharska, Chorvatska, Makedonie, Rumunska, Srbska, Slovinska, Švýcarska, Portugalska a na Ukrajinu. Tento krok má podnikům v uvedených zemích zpřístupnit reklamní produkty Twitteru, například placené reklamní zprávy.

Twitter je bezplatnou službou, jejímž prostřednictvím si uživatelé mohou sdělovat krátké vzkazy v délce do 140 znaků. Služba měla na konci loňského roku podle FT asi 241 milionů uživatelů.

Twitter zahájil provoz v roce 2006 a loni se svými akciemi vstoupil na newyorskou burzu NYSE. Firma zatím nikdy nevykázala zisk, v posledních letech však zaznamenala silný růst tržeb, které pocházejí hlavně z reklamy.

Autor: ČTK
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!