Universal McCann obnovuje spolupráci s Gemiusem

O reklamní kampaně agentury Universal McCann se opět bude starat společnost Gemius.

Universal McCann obnovuje spolupráci s Gemiusem
25.9.2015 11:32   |  

Po více než roční přestávce se mediální agentura Universal McCann vrátila k někdejšímu dodavateli a pro správu a monitoring reklamních kampaní opět využívá systém gemiusDirectEffect od společnosti Gemius.

Jan Bambas ze společnosti UniversalMcCann: „gemiusDirectEffect mimo jiné umožňuje našim globálním klientům sledování kampaní z více zemí a propojování výsledků pod jeden umbrella účet. Klienti tak mohou centrálně vyhodnocovat např. výsledky z regionu CEE bez nutnosti získávání podkladů z každé země zvlášť,“ vysvětluje Jan Bambas ze společnosti UniversalMcCann.

Za lokální benefit považuje Bambas napojení na sociodemografická data a úsporu času při správě a nasazování měření u konkrétních kampaní pro své digitální speciality.


Čtěte také: Muži klikají na reklamu častěji než ženy


Autor: Filip Votava, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Trump shání lidi do volebního štábu, hlásí se ale málokdo

Trump shání lidi do volebního štábu, hlásí se ale málokdo aktualizováno

Republikánský prezidentský kandidát Donald Trump se rozhodl sestavit profesionální volební štáb, který by nahradil jeho skromný tým poradců z primárních voleb. Newyorský miliardář… více

Komerční prezentace
Mobilní web