Universal McCann obnovuje spolupráci s Gemiusem

Universal McCann obnovuje spolupráci s Gemiusem
25. září 2015 • 11:32
O reklamní kampaně agentury Universal McCann se opět bude starat společnost Gemius.

Po více než roční přestávce se mediální agentura Universal McCann vrátila k někdejšímu dodavateli a pro správu a monitoring reklamních kampaní opět využívá systém gemiusDirectEffect od společnosti Gemius.

Jan Bambas ze společnosti UniversalMcCann: „gemiusDirectEffect mimo jiné umožňuje našim globálním klientům sledování kampaní z více zemí a propojování výsledků pod jeden umbrella účet. Klienti tak mohou centrálně vyhodnocovat např. výsledky z regionu CEE bez nutnosti získávání podkladů z každé země zvlášť,“ vysvětluje Jan Bambas ze společnosti UniversalMcCann.

Za lokální benefit považuje Bambas napojení na sociodemografická data a úsporu času při správě a nasazování měření u konkrétních kampaní pro své digitální speciality.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!