Universal McCann obnovuje spolupráci s Gemiusem

O reklamní kampaně agentury Universal McCann se opět bude starat společnost Gemius.

Universal McCann obnovuje spolupráci s Gemiusem
25.9.2015 11:32   |  

Po více než roční přestávce se mediální agentura Universal McCann vrátila k někdejšímu dodavateli a pro správu a monitoring reklamních kampaní opět využívá systém gemiusDirectEffect od společnosti Gemius.

Jan Bambas ze společnosti UniversalMcCann: „gemiusDirectEffect mimo jiné umožňuje našim globálním klientům sledování kampaní z více zemí a propojování výsledků pod jeden umbrella účet. Klienti tak mohou centrálně vyhodnocovat např. výsledky z regionu CEE bez nutnosti získávání podkladů z každé země zvlášť,“ vysvětluje Jan Bambas ze společnosti UniversalMcCann.

Za lokální benefit považuje Bambas napojení na sociodemografická data a úsporu času při správě a nasazování měření u konkrétních kampaní pro své digitální speciality.


Čtěte také: Muži klikají na reklamu častěji než ženy


Autor: Filip Votava, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Zátěžové testy bank: u dna skončily UniCredit, Société Générale i Erste

Zátěžové testy bank: u dna skončily UniCredit, Société Générale i Erste

Většina evropských bank by obstála i za velmi hluboké recese, některé ale i tak budou muset posílit kapitál. Ukázaly to výsledky zátěžových testů, které zveřejnil Evropský… více

Mobilní web