Visa se spojila s Kauflandem, spustí spotřebitelskou hru | E15.cz

Visa se spojila s Kauflandem, spustí spotřebitelskou hru

Visa se spojila s Kauflandem, spustí spotřebitelskou hru
23. července 2014 • 10:58
V obchodech Kaufland bude až do začátku listopadu probíhat spotřebitelská akce, během níž zájemci při každé platbě nad sto korun získají samolepku. Zaplatí-li kartou Visa, získají další samolepky navíc. Vizuální podobu kampaně připravila agentura Saatchi & Saatchi.

Kampaň bude podpořena printovou, POS, online reklamou,na billboardech, plakátech, portamatech, na webových stránkách včetně sociálních médií a v zákaznických novinách Kauflandu. Pro propagaci kampaně budou také využity spoty v instore rádiu. Informace mají také zákazníkům podávat zaměstnanci u pokladen.

Samolepku, kterou zákazník dopstane, nalepí do speciální věrnostní karty a po dosažení požadovaného počtu nalepených samolepek může hrací kartu vyměnit za vybrané kuchyňské zboží se slevou až 70 procent.

„Touto spotřebitelskou akcí chceme u zákazníků podpořit placení kartou při jejich každodenních nákupech. Je pravdou, že Češi již nyní z celkové měsíční částky, kterou zaplatí kartou, utratí více než třetinu právě v supermarketech,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko. V současnosti je na českém trhu bezmála pět milionů Visa karet a za celý loňský rok utratili držitelé Visa karet v českých obchodech zhruba 160 miliard korun, jak firma uvádí.

Autor: rap
 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou