Výdaje na internetovou reklamu v prosinci stouply na 664 milionů

Výdaje do internetové display reklamy v prosinci vzrostly meziročně o šest procent na 664 milionů korun. Proti předchozímu měsíci ale o zhruba 76 milionů klesly. Největším zadavatelem byl internetový obchod Alza.cz. Vyplývá to z dat projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere.

Připojení na internet
13.1.2016 11:11   |  

Alza.cz v prosinci utratila za bannerovou reklamu 29,8 milionu korun. Na druhé příčce skončil s inzercí za 20,1 milionu korun další internetový obchodník Internet Mall. Třetím největším zadavatelem byla společnost Naspers OCS Czech Republic s reklamním prostorem v hodnotě 18,7 milionu korun.

Největší část z reklamních příjmů získal Seznam.cz, a to zhruba 281 milionů korun, což byl jedenáctiprocentní pokles proti listopadu. Vydavatelství Economia vydělalo v prosinci na internetové reklamě 80,7 milionu korun, meziměsíčně o 22 procent více. Třetí skončilo vydavatelství Mafra s příjmy ve výši 56,8 milionu korun.


Čtěte také:

Internetová reklama v srpnu dosáhla hodnoty 429 milionů

Autor: čtk

Komentáře

Čtěte také

Biden varuje Evropu před rozšířením plynovodu Nord Stream

Biden varuje Evropu před rozšířením plynovodu Nord Stream

Americký viceprezident Joe Biden varoval Evropskou unií před výstavbou další větve plynovodu Nord Stream, přivádějící plyn z Ruska do Německa po dně Baltského moře. "Vypadá to… více

Mobilní web