Xerox si vybral pro PR agenturu My.cz

Agentura My.cz vyhrála výběrové řízení a bude zastřešovat PR aktivity pro společnost Xerox v České republice a na Slovensku.

 Logo Xeroxu
11.6.2015 11:54   |  

Xerox si od nové PR agentury slibuje především zviditelnění své značky a posílení komunikace širokého portfolia služeb a produktů, a to jak mezi odbornou, tak širokou veřejností. „Máme velké cíle a od spolupráce hodně očekáváme. Těšíme se na příští měsíce, v nichž se chceme komunikačně zaměřit zejména na komplexní a inovativní řešení v oblasti služeb a dál posilovat vnímání značky Xerox jako oborového lídra,“ uvedla Veronika Brázdilová, generální ředitelka společnosti Xerox.

„Síla značky, její tradice, pověst legendárního inovátora i dnešní razantní posun k poskytování služeb – to jsou hodnoty, díky nimž Xerox zůstává etalonem ve svém oboru a příkladem pro ostatní. Spolupráci se Xeroxem považujeme za prestižní a vítězství v tendru si velmi vážíme,“ dodala za My.cz konzultantka Martina Dvořáčková.


Čtěte také: Marketing Xeroxu povede Krejčí


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Obchodní dohoda TTIP asi nebude, jednání podle Gabriela zkrachovala

Obchodní dohoda TTIP asi nebude, jednání podle Gabriela zkrachovala aktualizováno

Jednání o volném obchodu mezi Evropskou unií a Spojenými státy v podstatě zkrachovala. Televizi ZDF to řekl německý vicekancléř a ministr hospodářství Sigmar Gabriel. Plánovaná… více

Mobilní web