Značku Ostravar vyhrála Aetna

Komunikační agentura Aetna zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Pivovary Staropramen, která hledala novou „big ideu“ pro plánovaný repositioning značky Ostravar.

Ilustrační foto
23.3.2016 15:54   |  

Aetna ve spolupráci s výzkumnou a insightovou agenturou Simply5 v současnosti připravuje nový, dlouhodobý komunikační příběh značky nejznámějšího ostravského piva. Představen by měl být v létě letošního roku.

Zástupci Pivovaru Staropramen pozvali do tendru na Ostravar zejména nesíťové a regionální agentury. „Regionální pivo jednoduše potřebuje regionální řízení a partnera, který bude mít motivaci růst společně se značkou,“ říká Zuzana Cieciotková, brand manažerka značky Ostravar.

Výběrové řízení probíhalo ve třech kolech. V prvním kole byla představena big idea, v druhém její rozpracování do jednotlivých komunikačních nástrojů. Dva nejlepší koncepty následně prošly na testování do focus groups.

„Z velké části půjde o nadlinkové aktivity, eventy a aktivační projekty,“ nastiňuje kampaň Michal Rožek, new business developer agentury Aetna.


Čtěte také: Ytong se po pěti letech vrací k Aetně


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Komárek se Šmejcem narazili, úřady jim zakázaly ovládnutí rakouských kasin

Komárek se Šmejcem narazili, úřady jim zakázaly ovládnutí rakouských kasin

Rakouský kartelový soud zakázal, aby firmu Casinos Austria ovládla loterijní společnost Novomatic a konsorcium vlastněné českými investory Jiřím Šmejcem a Karlem Komárkem. Ve… více

Mobilní web