Značku Ostravar vyhrála Aetna

Komunikační agentura Aetna zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Pivovary Staropramen, která hledala novou „big ideu“ pro plánovaný repositioning značky Ostravar.

Ilustrační foto
23.3.2016 15:54   |  

Aetna ve spolupráci s výzkumnou a insightovou agenturou Simply5 v současnosti připravuje nový, dlouhodobý komunikační příběh značky nejznámějšího ostravského piva. Představen by měl být v létě letošního roku.

Zástupci Pivovaru Staropramen pozvali do tendru na Ostravar zejména nesíťové a regionální agentury. „Regionální pivo jednoduše potřebuje regionální řízení a partnera, který bude mít motivaci růst společně se značkou,“ říká Zuzana Cieciotková, brand manažerka značky Ostravar.

Výběrové řízení probíhalo ve třech kolech. V prvním kole byla představena big idea, v druhém její rozpracování do jednotlivých komunikačních nástrojů. Dva nejlepší koncepty následně prošly na testování do focus groups.

„Z velké části půjde o nadlinkové aktivity, eventy a aktivační projekty,“ nastiňuje kampaň Michal Rožek, new business developer agentury Aetna.


Čtěte také: Ytong se po pěti letech vrací k Aetně


Autor: Petr Novotný, Strategie

Komentáře

Čtěte také

Bernard plánuje druhý pivovar, investuje stovky milionů

Bernard plánuje druhý pivovar, investuje stovky milionů

Výstav Rodinného pivovaru Bernard stoupl za pět let o polovinu a jen loni meziročně o 14 procent. Nárůst produkce tak přiměl pivovar natěsnaný v historickém centru Humpolce začít… více

Komerční prezentace
Mobilní web